Webshop

Sælg jeres produkter i hele landet, og hold åben 365 dage om året

Luk ikon
Hvorfor er e-handel vigtigt?

Hvorfor er e-handel vigtigt?

E-handel sikrer at din kunder kan købe online og derved har mulighed for at købe din produkter uden af komme i kontakt med jer i butikken først. 

Få den organiske trafik

Synlighed for de aktiv søgende

Gratis trafik

Content det hjælper kunderne

Hvordan arbejder jeg med webshops?

Udvælgelse af den rigtige shop platform, opsætninger af integrationer mellem webshop, fragtløsninger, regnskabsprogram og e-mail marketing. Optimering og opsætning af nem håndtering af ordreflow og effektiv e-commerce løsning. 

Sådan arbejder Dyna med webshops

Jeg gør mig umage med jeres webshop

Salg på webshop

Min vigtigste opgave er at sikre, at jeres webshop skaber salg for virksomheden

Konverteringsoptimering

Jeg hjælper jer med de tiltag, der gør, at de besøgende også konverterer

Integrationer

Jeg hjælper med at opsætte de integrationer, der gør, at I sparer tid på manuelle processer

Brand identitet

For mig, er det vigtigt, at der er en rød tråd jeres webshop, den visuelle identitet og jeres kommunikation

Brugervenlighed

Jeg hjælper med at gøre jeres webshop brugervenlig, så brugernes oplevelse er i topikke til målgruppen

Hosting & sikkerhed

En stabil webshop med hosting og tilhørende backup‐løsning, er din sikkerhed

Ofte stillede spørgsmål

Valg af webshop system?

Der er flere overvejelser, I skal gøre jer, når I skal vælge et system til jeres webshop. Sælger I til B2C eller B2B? Har platformen allerede gode integrationer? Er systemet brugervenligt og nemt at administrere? Kan systemet skaleres, hvis I vækster? Vil I høre mere om valg af webshop‐systemer, så kontakt mig på 28191854 eller info@dyna.dk

Hvilke webshop-systemer anvender Dyna?

Jeg arbejder i to forskellige webshop-systemer, der tilpasses til jeres behov og formål. Det ene er Shopify, som er populært system, der fungerer godt, særligt hvis I sælger til private personer. Jeg arbejder også i WooCommerce, hvor I har meget fleksibilitet, og hvis I allerede har et WordPress‐website eller ønskerat sælge til B2B, kunne WooCommerce være den rigtige løsning for jer. — vil du høre mere om webshop-systemer, og muligheder, så kontakt mig på 28191854 eller info@dyna.dk

Hvilke integrationer skal jeg have?

Det er tid og penge at spare ved at opsætte integrationer til din webshop. Jeg vil altid anbefale at overveje en integration til et forsendelsesystem, økonomisystem,lagersystem, og hvis du har en fysisk butik så et POS system. Dertil også integration til e-mail marketing‐platforme og CRM-systemer. — vil du høre mereom, integrationer, så kontakt mig på 28191854 eller info@dyna.dk

Hvad er en indløsningsaftale?

Kort sagt er en indløsningsaftale en aftale mellem jeres forretning og en indløser. Indløser, står for at håndtere transaktioner på din webshop og hjælper jer med at flytte pengene fra kundens konto over til jeres. Der er flere virksomheder, som eksempelvis Qucikpay, Bambora, Pensopay og Shopify payments, som I kan indgå en indløsningsaftalen med.

Hvordan skal jeg forhold mig til backup?

Hvis du har valgtShopify, står de for alt backup af din webshop. I skal dog stadig være opmærksomme på, hvordan I genskaber shoppen. Hvis I anvender WooCommerce, så hjælper jeg gerne med backups, fordi det er mere kompliceret og vigtigt forsikre minimalt tab af ordrer og information, hvis uheldet er ude. Vil du høremere om, backup, så kontakt mig på 28191854 eller info@dyna.dk

Udtalelse om samarbejdet

Det siger mine kunder

Billede af By Bit udtalelse

"René har bygget og opsat mit website med alle de nødvendige integrationer sådan, at det er blevet en nem og overskuelig proces at håndtere mine ordrer fra kunderne. Efter det nye website er lanceret, har jeg fået en markant stigning i online ordrer. En stor anbefaling til René og hans flotte arbejde".

By Bit

Direktør, By Bit