NOZOO — Website & Visuel identiet

Digital markedsføring med personlighed

01 — Fakta

Kunde

NOZOO

Branche

Digital markedsføring

Service

Website

Visuel identitet

Webdesign

Camille fra nozoo foran pc

02 — Opgave

Nozoo ønskede at få professionelt website med en klar, visuel identitet, der kunne afspejle indehavers personlighed. Websitet skulle kunne fremvise Nozoos kundehistorier, på en simpel og overskuelig måde. Der skulle tilknyttes en blog, og det var højt prioriteret af indehaveren. Det skulle være simpelt at tilgå bloggen og let at opdatere den.

Mobil oplevelse

Designet mobile-first med fokus på brugernes adfærd og oplevelse

Mobil oplevelse med let tilgængelig navigation, 4 point spaceing system, synlig call to action og udvalgte budskaber.

Camille fra nozoo foran whiteboard

03 — Løsning

Nozoos ny website blev designet i Figma med en mobile-first-approach, dette skulle sikre, at mobilen var prioriteret højt i udviklingsprocessen. Websitet blev udviklet i Webflow med et 4 point-system‐framework, hvilket sikrede en sammenhæng på websitet, og en gennemgående rød tråd i spacing af elementer. Der blev anvendt Webflows CMS-database til at nemt at kunne oprette dynamisk data til bloggen og nye kundehistorier. Igennem hele processen har der været løbende sparring med Nozoo for at forventningsafstemme og for at sikre, at de fik overleveret den helt optimale løsning i forhold til deres ønsker og behov.

Logo NozooStyleguide NOZOOFont presentation
Nozoo mobil design
Services side
Mobil menu Nozoo case
Mobil navigation
Nozoo blog-mobil design
Blog side

04 — Resultat

Med det nye website og den nye, stærkere visuelle identitet står Nozoo nu langt skarpere i deres online tilstedeværelse på tværs da deres digitale kanaler. Vi fik defineret et solidt fundament, hvilket også betyder, at websitet er klargjort til, at de løbende vil kunne videreudvikle på deres website og deres koncept. På deres nye site har de fået muligheden for at arbejde med bløde og hårde konverteringer, der passer til lige netop deres virksomheds KPIér. Deres løsning er udviklet ud fra filosofien "det skal være så nemt som muligt at oprette og vedligeholde content på siden". På denne måde kan Nozoo bruge tiden på det, der er vigtigt for dem, fremfor alt det tekniske i forbindelse med opdatering og vedligeholdelse af deres indhold.

"Vi vidste godt at med vores ønske om et unikt univers, så kunne det blive en svær opgave for en webudvikler at fange essensen i vores ønske. Med Rene's professionalisme var det heldigvis slet ikke så svært, som vi forventede. Den sparring, vi havde under hele projektet har gjort, at nu hvor vores website er gået live, så overstiger det alle vores ønsker og forventninger".

Nozoo
Direktør NOZOO