DDmontage
Tømrer / Byggebranche
Website
Online markedsføring
Visuel identitet
Digital strategi
DDmontage havde et ønske om at få deres grafiske linje til at være en gennemgående rød tråd både online og offline for, at få skabt et mere professionelt udtryk. De havde også brug for rådgivning til hvordan de kunne udvide og optimere deres markedsføring på facebook.
Mobil oplevelse
Mobil oplevelse med let tilgængelig navigation, 4 point spaceing system, synlig call to action og udvalgte budskaber.
Den nye visuelle identitet blev udvidet på tværs af kanaler og deres website blev opdateret, så de kunne fremvise deres byggeprojekter i en mere overskuelig måde for deres besøgende. Ved at kigge på deres Facebook markedsføring kunne der optimeres på det kreative indhold, men også på kommunikation til målgruppen.
Resultatet blev et redesign af deres website med fokus på at fremvise deres byggeprojekter. Alle deres dokumenter som faktura, personalehåndbog og samarbejdsaftaler blev opdateret til at matche den nye grafiske profil. Deres facebook markedsføring blev optimeret og lagt faste rammer for hvordan de skulle kommunikere og hvordan deres grafik, billeder og videoer skulle fremstå.
Vi oplevede en række udfordringer på vores hjemmeside, som René har formået både at identificere og samtidig videreformidle i et sprog og sammenhæng, som vi alle kan forstå. René er stærk analytisk og har sat sig grundigt ind i vores behov både internt og eksternt. Han har udviklet løsninger, hvor brugervenlighed er tænkt ind alle parametre. Det vil sige, at de løsninger og funktioner René har implementeret på vores hjemmeside også er brugervenlige for os internt at arbejde videre med i udviklingen af indhold mv. Det er en fornøjelse at samarbejde med René, der går struktureret til værks og samtidigt er en god sparringspartner i forhold til hvilke skridt vi skal tage i den videre rejse. Der er ingen tvivl om, at vi kommer til at trække på René og hans kompetencer igen.